söndag 10 februari 2013

Omstart

Jag har ju världens sämsta karaktär! Minsta lilla och jag tappar det.

Jag har ju varit jätteduktig med träning och bra mat i några veckor, och så kom syrran med familj på besök (vilket var jättemysigt) men då spårar jag ur gällande mat och träning. Tror det bor någon i mig som resonerar som så att "tränar du inte så behöver du ju inte äta så nyttigt.." Pizza två ggr på en vecka, mängder med chips och godis m.m

Hade det varit så att min vardag skulle rullat på som vanligt efter den helgen så skulle jag nog återgått till träning och vettig mat. Men nu var det ju så att jag började jobba i måndags och då var det ju lika bra att fortsätta pausa träning och äta semlor och McDonalds istället. Suck..

Ny vecka i morgon, då ska jag ta tag i mitt liv igen. Tills dess så ska vi kolla på film och äta chips och osthjärtan ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar