onsdag 8 april 2015

Leo ska bli storebror!

Nu tror jag vi har berättat för dom närmsta runt om kring oss, ialla fall för dom som brukar läsa här ;-) Så om det nu är någon annan som läser detta så har jag en glad nyhet! Leo ska bli storebror!!! Vi är såklart jätteglada och lite smått nervösa ;-)

Vi var på ett första ultraljud i dag, för det så kallade KUB-testet. Allt såg bra ut, så skönt! Hade det visat på någon förhöjd risk för Down syndrom så hade vi nog inte velat gå vidare med ett fostervattenprov, utan det hade mest varit skönt att kunna vara lite förberedd på vad som kan hända. 

V14 i dag! Lilla pyret <3 Beräknad till 13 oktober. Vi längtar! 


Magen känns redan gigantisk, men allt det går ju fortare med barn nr två sägs det.. 

Mage v 14+0



Jag har mått hur bra som helst! Inget illamående, jag har inte varit speciellt trött, inte ont någonstans.. De enda gravidsymptomen är väl att jag kissar typ 200ggr/natt. Och att brösten har fördubblats i storlek och gör lite ont. Men det kan man ju leva med ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar