torsdag 21 maj 2015

Torsdag!

Har ju helt missat magbilder för v 19! Haha, dagarna/veckorna går så fort så jag hinner inte riktigt med mig. Vecka 20 nu!

Får lägga upp lite bilder ikväll. Det känns som att magens storlek fördubblats på bara några dagar!
Mår fortfarande bra, så det är skönt. Har till och med fått sova några hela nätter utan kisspaus ;-)

Idag är det dags för ultraljud!! Håller tummar och tår för att allt ska se bra ut! Vi ska ju dessutom få veta könet, om det går att se. Både jag och Lasse gissar på en pojke ;-)

Leo börjar nog förstå att det är en bebis på gång! Så kul!!i övrigt känns Leo som en sur liten tonnåring just nu. Trottsig, och gringig, mammig och vill ha hjälp med allt. Lyckas han inte hänga upp jackan så blir han sur, kan han inte bygga ihp tågrälsen på första försöket så blir det ett jävla liv.. och det är bara jag som gäller. Jag ska bära, jag ska hjälpa, jag ska natta, jag ska göra välling osv.. stackars Lasse ;-)  Jo, leka med pappa går föresten bra. Alltid nått. Vi hoppas denna lilla fas går över snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar