söndag 20 mars 2016

Hallå hallå.

Helgen rusar förbi som vanligt! Igår var Hanna och barnen här hela dagen. Vi gjorde pizza och åt glass och lekte. 

Idag har vi inte gjort så mycket. Lasse har varit ute och sprungit. Jag körde lite hemma träning istället. Har backat bandet gällande löpningen. Vågar inte. Kollade på Nyhetsmorgon i morse och där avrådde man starkt från löpning så länge man helammar. 

Jag vill ju verkligen inte skada mig eller råka ut för framfall.. Så jag kan lika gärna vänta någon månad till..

Vi såg föresten idag att Ella fått två tänder!! Dom har precis spruckit igenom så att man känner dom lite med fingret. Men dom är nästan omöjliga att se, och ännu svårare att fota ;-)



Precis bakom mitt finger man man ana två vita streck ;-) Förklarar det massiva dregglandet den senaste månaden! 

Det känns ju så sjukt att hon håller på att få tänder! I mina ögon är hon ju nyfödd!! Att 5 månader kan gå så fort! Galet ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar