måndag 23 december 2013

Älskade mormor

Natten till igår så somnade min fina mormor in. 90år gammal. Även om det var väntat eftersom hon blivit sämre och sämre sedan i somras så är det ändå fruktansvärt när det väl händer. Hon bor i Piteå, så tyvärr har vi inte träffats så ofta de senaste åren. Mitt första sportlov tillbringade jag hos henne, jag fick flyga själv vilket är något jag aldrig kommer glömma, varken flygresan eller lovet i Piteå. Hon bakade den godaste limpan och dom bästa jämtlandskakorna. Sedan så hade hon en fantastisk bilbana i plast som jag lekt många timmar med...

Fina mormor Elin, tänk om vi bort närmare varandra så jag hade fått mer tid med dig <3

Jag hade ett missat samtal från mamma i lördags förmiddag, och så fort jag såg det så knöt det sig i magen.. Det är så definitivt när det väl händer. Fina fina mormor, sov så gott. Vi saknar dig redan. <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar