tisdag 17 juni 2014

Tisdag och snart fredag igen

Snart var även denna vecka slut. Leos sista vecka på Utkiken (fsk) lite sorgligt ändå..

Idag när jag hämtade honom så sa han hejdå till alla, sedan så såg jag hur han stod och letade efter någon med blicken, så jag frågade vem det var han ville säga hejdå till, och Irene, en av pedagogerna stod bredvid, och svarade; han letar nog efter Luc och Christoffer.

Jag som trott att Leo hängde mest med som vuxna, blev nästan tårögd med tanken på att han har två kompisar :-)
Jag tror att en av dom dessutom ska börja på samma fsk nästa vecka. 

Efter middagen släpade jag mig till gymmet och löpbandet. 6km i relativt långsamt tempo (35min) vågar inte ösa på mer eftersom jag fått knölar på halsen igen (brukar få det när det är en förkylning på väg..) så vi får väl se hur jag mår i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar