fredag 5 december 2014

Freeedag!

Börjar återhämta mig från julfesten nu.. ;-)
Det var en jätterolig kväll och trots att det varken blev superskönt eller överdrivet mycket vin så var jag helt förstörd igår! Mådde bra, men var jättetrött och tappade rösten helt typ. Har haft ont i halsen hela veckan så igår satte det sig på stämbanden. Låter som att jag är i målbrottet typ. 

Helgen blir lugn. I kväll tittar vi på Idol och i morgon ska jag SOVA. 

På söndag tänkte jag och Hanna ta med oss barnen och åka till Fjärlishuset. Var även lite sugen på att baka lussebullar, men eftersom Lasse inte gillar saffran, och Leo inte gillar bullar så skulle det innebära att jag skulle äta upp alla, så jag tror jag hoppar det. Kan åka till något bra bageri istället och köpa 2-3st ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar