tisdag 9 december 2014

Fullt upp

Blir sådär med bloggandet när den ena julfesten avlöser den andra ;-) 

Igår var vi på julbord på ett ställe i Gamla stan. Halt ok mat, men lite halvsunkigt ställe. Min kollega Lisa hade sett små kryp inne på toaletten också. Mysigt! Blev en tidig kväll så jag var hemma till 22. Har dock varit lite trött idag ändå. Leo har sovit så oroligt senaste tiden. Han vill att vi ligger bredvid tills att han somnat, och när han vaknat på natten så vill han att jag ska lägga mig i hans säng. Så jag har trängts med Leo i hans lilla 80cm breda säng :) Vad gör man inte..

Något helt annat..
ÄNTlIGEN känner vi att Leo gör framsteg i talet. Små små framsteg, men så skönt att bara märka att det händer något. Han härmar lite mer och upprepar ord vi säger. Sedan när han pratar i meningar så förstår vi fortfarande bara enstaka ord, men dom blir fler och fler :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar