lördag 6 augusti 2016

Frånvaro...

Dagarna rullar på och jag har inte riktigt hunnit uppdatera något här. Syrran m familj har varit i Sthlm några dagar så vi har fått umgåtts lite. Vi var på Skansen, vilket kunde varit supertrevligt, men det slutade med att jag tog med mig barnen och åkte hem. Lasse jobbade ju så jag var ensam med dom och Leo lyssnade inte på mig, sprang iväg och höll på så jag fick nog, blev arg, och gick därifrån. Förhoppningsvis så förstod han vad han gjort för han bad om ursäkt på vägen hem, men jag vet inte. Han har ju aldrig riktigt trotsat förut, kanske för att han inte haft språket riktigt, men nu ska det testas gränser. Ena sekunden är han hur förståndig som helst och i nästa är det som att prata med en vägg.. Jaja stundtals så var det så klart roligt på Skansen också.



Ella är lite småsnorig och hon som vanligtvis är världens gladaste bebis har varit lite smågrinig idag. Lilla gumman. Förhoppningsvis kryar hon på sig snart utan att smitta resten av familjen. Jag och Lasse ska ju springa Midnattslopet på lördag och Leo börjar på fsk på tisdag. Som han längtar! 

Apropå Midnattsloppet. Jag gjorde det näst sista träningspasset inför loppet idag. 5 km i relativt högt tempo. Nu har jag ett intervallpass kvar är min tanke. Sedan får vi ser hur det går. Jag har inte hållt träningsprogrammet som jag tänkt från början, och tränat mindre än jag borde, och jag väger mer än jag velat (vilket såklart också påverkar kroppen..) men men. Det blir nog bra ändå. Målsättningen nu är under timmen. Klarar jag det är jag nöjd. 

Dagens runda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar