onsdag 12 juni 2013

Jobbig natt


Det började egentligen redan i går kväll, Leo vaknade ca en timme efter att han somnat och tokgrinade. Sedan så var han otröstlig i ca en timme innan han äntligen somnade om. 

Sedan vid 03 tiden så vaknade han igen. Jag försökte ge honom nappen, vatten och inget hjälpte, så då gjorde jag lite välling. 
När han druckit några klunkar så tog han ut flaskan ur munnen och då såg jag något mörkt på flaskan. Först trodde jag att det var ludd från någon filt eller så, men när jag skulle ta bort det så märkte jag jag att det var blod.

Altså jag vet inte vad jag tänkte men han hade ätit rätt så mycket sand tidigare och jag fick för mig att han kanske stoppat någon vass sten i munnen som han sedan svalt... Så jag väckte mamma som kollade i munnen men hon såg inget heller.. Så sannolikt så var det ju tandsprickningen som gjorde att han hade ont och även blödde lite.

När jag sedan skulle lägga honom i sängen igen så kände jag att lakanet var blött. Jättelängesedan Leo kissade igenom blöjan på natten, men såklart hände det nu. Bädda om med täcket, bytte blöja och byxor och tillslut så somnade han om.. För att sedan vakna två timmar senare igen. Men då räckte det med lite vatten och napp för att somna. 

Sedan så vaknade han igen efter ca 30 min sömn när morfar Lasse klev upp och duschade, då var kl 05:30. Lite välling och så somnade vi om och sov till 07:30. 

God morgon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar