fredag 7 juni 2013

Lång dag

Intensiv dag! Flög med Leo till Luleå. Höll honom vaken tills att Lasse skulle hämta upp oss med bilen, sedan var det så lite trafik så att resan till Arlanda tog bara 20min vilket innebar att Leo bara fick sova 20min. 

Flygresan gick bra, bortsett från sista 15 minuterna. Då skrek Leo i typ 10 min, sedan så somnade han 5 minuterinnan vi landade. Han blev på bättre humör när vi gick och hämtade väskorna, men skrek sedan igen i bilen mellan Luleå och Piteå, en resa på ca 35min..

Sedan vi kom till stugan så har det varit fullt ös. Leo kan inte vara stilla en sekund, utan ska undersöka allt... Hoppas att vi kan få till lite mer sömn under dagen i morgon för nu på kvällen så har han sovit jätteoroligt. Han brukar reagera så, lite sömn på dagen, sämre sömn på natten. 

Ny ska jag också sova. Är helt slut efter den här dagen! I morgon ska vi fira mormor som fyller 90år :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar