måndag 6 juli 2015

33år

Hurra för mig idag :)

33år. Ja, inne större skillnad från 32 ;-)

Jag har hängt med Leo hela dagen, vi har städat och lekt med tåg, bilar och lego.. Sedan så kom mamma och Lasse på em, så att jag och Lasse kunde gå ut och äta middag. Lyx! 

Har fått så fina presenter! Av mamma och Lasse fick jag ( förra veckan) två vinglas från Gynning


Och av Lasse fick jag en vas som jag önskat mig.. Finare presentation av denna får komma längre fram när jag köpt lite blommor :)


Jo, sedan fick jag lite träningsredskap som jag önskat mig :) En kettleball (stavas?) och ett gummiband med handtag. Perfekt för min hemmaträning som fortfarande inte blivit av ;-)

Så här ser jag och magen ut idag..


Igår kunde jag konstatera att om jag tar på mig min vita frottémorgonrock, så ser jag ut som en isbjörn! Haha :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar