torsdag 30 juli 2015

Trött...

Ända sedan vi kom hem till Stockholm så har Leo sovit jättebra i sin egna säng. Han vaknar visseligen lite tidigare när han sover själv, men men, det är ju inte hela världen. Nu när kusinerna är och hälsar på så busar dom väl så mycket på dagarna att han ibland har behövt sova middag en liten stund, men det gör ju inte så mycket..  Tar lite längre tid innan han somnar på kvällen bara...

Igår hade dom varit på Grönan,och verkar ha haft jätteroligt! Så avis at jag inte kunde följa med =( Gullungar!!





Jag får däremot svårare och svårare att sova.. eller jag somar, men vaknar så fort jag behöver vända på mig, är kissnödig, sendrag i vaden osv.. I går satt vi dessutom uppe och tittade på filmen Turist, så jag kom i säng sent, och upp tidigt. Svintrött idag =(




Hissbild ;-)

Mage v 30.. ska fota bättre bilder på magen någon dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar