måndag 3 augusti 2015

Min förhoppning..

Eftersom att både blodprov (vet inte om jag nämnt det tidigare..) och urinprov verkar visa på någon slags infektion i kroppen, så hoppas jag på att det är en urinvägsinfektion, som retar livmodertappen som orsakar blödningarna.. Googlat massor och för mig känns det som den mest logiska förklaringen. Det skulle också kunna förklara att jag har så mycket sammandragningar.. 

Nog för att det är bra att dom tar allt på största allvar, men om min teori skulle stämma så känns ju alla ultraljud, undersökningar, CTG mätningar och inte minst kortisonsprutorna och prat om kejsarsnitt som ett väldigt pådrag för något som är relativt ofarligt så länge det behandlas.. Men som Lasse sa, dom hoppas väl på det bästa men förbereder sig på det värsta.. Och det känns ju klokt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar