onsdag 2 december 2015

Min lilla skrutt


Ikväll ska Lasse jobba sent så jag ska vara själv med båda barnen hela em & kvällen. Det i sig är ju inget problem, men att lägga Leo vet jag faktiskt inte hur jag ska få till.. Det hade ju varit lite annorlunda om han inte var rädd för Ella, men han vill verkligen inte vara nära henne om hon gnäller eller är ledsen, och de senaste dagarna har det tyvärr varit ganska mycket gnäll och hon vill helst bli buren. Lasse skulle jobba hemifrån från typ 20-tiden så ev får han lägga Leo, men jag måste ju hitta ett sätt att få det att fungera! Jag kan ju inte INTE kunna ta hand om båda barnen! Så det får ju bara lösa sig helt enkelt... 

Jag skulle så gärna vilja prata med någon som har lite erfarenhet ang ljudkänslighet hos barn. För jag ser ju verkligen att han tycker att det är så jobbigt! Ibland ryser han, precis som jag ryser om någon drar naglarna på en svart tavla eller liknande.. Stackars kille alltså! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar