onsdag 16 december 2015

Onsdag

I förmiddags tog vi en sväng till Solna C och handlade julklapparna till Lasse. Sedan hem en vända, och sedan ut på promenad. Halvvägs till fsk så ringde dom därifrån. Leo hade jätteont i magen! Han har ju inte bajsat på flera dagar, och jag och Lasse har hela tiden skjutit upp att ge honom Klyx, och tänkt att "Vi tar det i morgon om han inte bajsat" mest för att han inte har haft ont.. Vi borde ju verkligen inte väntat! 

Jag hämtade hem honom och väl hemma så var han "ok", lekte och åt två päron. Sedan började han klaga på magen och sa att han ville åka till doktorn. Jag ringde Lasse som fick komma hem och det var nog tur det. Att ge honom klyx hade varit svårt ensam. Åh han blev SÅ LEDSEN! Lilla älsklingen! Efter några minuter så släppte det iallafall och, ja jag behöver ju inte gå in på några detaljer..

Skönt för Leo iallafall.

Nu på kvällen har vi haft besök av Kalle och Marie som ville hälsa på Ella och lämna julklappar till barnen. Leo fick öppna sin julklapp medan dom fortfarande var kvar. Roligast så. Han fick ett suuuperfint legotåg! Det legotåg han har, har han ju också fått av Kalle och Marie. Jag hoppas ju verkligen att han kommit över även detta till ett "bra pris" för dom här Legotågen är ju svindyra! 

Leo blev så klart överlycklig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar