lördag 8 december 2012

Härlig kväll

Åh vad kul det var igår! Dels för att jag fick träffa alla härliga kollegor, sedan var showen jättebra!

Ett stort minus var dock allt köande. Förts till garderoben, sedan till entrén, sedan till bordet, maten och till sist toaletterna.. 9000 personer var det som åt julbord, sedan så fylldes läktarna på med folk som bara skulle titta på julgalan.

Det startade någon timme senare än utsatt tid. Det spelade väl mindre roll för oss som hade bord med mat och dricka, kanske inte lika roligt för dom som satt på läktaren.

Vid 00 tiden så gav jag upp och gick hem, så jag såg nästan hela showen, dom spelade sista låten när jag hämtade min jacka. Sedan skulle det vara "efterfest" till 03, men eftersom att jag fortfarande inte får sova på nätterna så kände jag att det var lika bra att knata hemåt.

Friends Arena ligger ju här i Solna. Jag gick dit (vilket tar ca 25min) och tänkte ta en taxi hem. Det var inte speciellt kallt igår och enda anledningen till att jag tänkte ta en taxi, är väl för risken att det skulle hända något. Men bara tanken på att man överhuvudtaget ska behöva tänka, så gör mig så förbannad att jag gick hem i ren protest. Dumt att resonera så, jag vet.

Hur som helst, en fantastiskt rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar