måndag 25 mars 2013

Hej och hå!

Att jag aldrig lär mig!! I lördags så fick jag för mig att bleka min utväxt själv. Det blev kritvitt och jag såg inte klok ut.. Då gick jag till IcaMaxi och köpte en mörkblond färg. Då blev håret grågrönt. Helvetesjävlaskit! Först tänkte jag låta det vara så, men natten mot sön så kunde jag inte sova utan låg bara och tänkte på den extremt fula hårfärg jag lyckats skaffa mig.

Så i går morse hängde jag på låset till Solna centrum och fick tack och lov en tid ganska omgående och när min blonda hårfärg redan var förstörd så tänkte jag att jag lika gärna kunde köra på en helt annan färg. Svårt att fånga på bild eftersom att det ser så olika ut beroende på ljuset, sedan är färgen väldigt ojämn, men det syns inte riktigt på bilderna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar