onsdag 13 mars 2013

Jag och min vagel

För några dagar sedan så kände jag hur jag började bli öm under ögat, och igår morse när jag vaknade så var det en sorglig syn som mötte mig i spegeln. Ögat var uppsvällt och det såg ut som att någon stoppat en liten ballong under huden. I hopp om att någon i min bekantskapskrets varit med om något liknande så la ut en bild på Facebook och bad om en diagnos.

Råden strömmade in! Allt ifrån att det borde vara en vagel till att det nog var bäst att ringa 112 och be om en ambulanshelikopter ;-)

Jag övervägde en helikopter in i det sista :) men valde tillslut att gå in på första bästa apotek, självdiagnostiserade en vagel och köpte sedan någon slags salva som ska göra eländet bättre. Än så länge så gör salvan mest att jag ser väldigt suddigt, men det har inte blivit värre iallafall så det är ju alltid något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar