onsdag 13 mars 2013

Lasses födelsedag!

Hipp hipp hurra för Lasse som fyller 35år idag! Min snälla kompis Camilla och hennes sambo har hängt med Leo ikväll och jag och Lasse har varit ute och ätit goda tapas och druckit lite vin!

Lite nervöst var det ju att lämna Leo eftersom att det händer så sällan att vi har barnvakt, men det hade gått jättebra och jag hade egentligen inte förväntat mig något annat.. Leo stortrivs med Camilla och Rickard och han brydde sig inte vare sig när vi gick eller kom hem igen :)

I födelsedagspresent fick Lasse en Fred Perry väska, en lattehållare till barnvagnen (från Leo ;-) ) och så har jag anmält honom och hans kompis Jonas till Midnattsloppet :-)

Han sa för några dagar sedan att han behövde ett mål med sin träning, så nu är han anmäld att springa i Augusti! Han trodde först att jag hade anmält honom till ett maraton (och såg lite orolig ut..) men Midnattsloppet är "bara" en mil, så det fixar dom ju enkelt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar