lördag 15 februari 2014

God morgon

Har fått sova 23-08 i ett, så jag känner mig faktiskt riktigt pigg! :) Härligt! Leo däremot nyser ut riktiga snorbobbor så det känns som att det är en förkylning på gång. Jag kände av halsen igår, men inget idag så då tänkte jag nog hålla fat vid min plan att gå och träna.

Blev faktiskt lite träning i torsdags på lunchen också. Så det känner jag av i armarna idag (försöker jobba med målsättningen ang armhävningarna) :-)

Nu har jag och Leo precis ätit frukost (Lasse har fått sovmorgon)
Jag gjorde en smoothie av banan, hallon, yoghurt, spirulina och en skvätt proviva (hallon/blåbär) 

Ser ju inte så där jättegott ut, men det var det!



Sedan att jag tagit några klunkar innan jag fotade ju inte saken bättre =D Lervälling...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar