måndag 3 februari 2014

Jättejätte trött...

Måndag, jättegrått och tråkigt väder, och jag somnade typ 02 inatt. Inget vidare upplägg.
Jag kunde verkligen inte somna, och vid 01 så vaknade Leo till och hade kissat igenom blöja, så då fick jag fixa det, och piggnade till ännu mer. Normalt så brukar jag försöka kliva upp vid 06, men jag ställde om klockan till 07, men jag vet inte om det gjorde någon större skillnad. Jag känner mig mer död än levande ändå..

Längtar tills att jag får komma hem och krypa ner i soffan!

Igår var jag och Hanna ut och käkade på Mamadou. Var säkert minst 4 år sedan jag var där senast.. så sjuuuukt gott! Vi åt dumplings till förrätt, jag åt röd curry till varmrätt (Hanna åt något annat som också såg jättegott ut) och till efterätt, friterad banan och glass. Yum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar