lördag 1 februari 2014

Lördag

Leo bjöd på en hyfsad sovmorgon till kl 8, och efter frukosten så gick jg och tränade. 

5km på löpbandet (28 min, helt ok tid också :) sedan styrketräning, rygg och ben.

Vet inte om jag berättade om målsättningen som jag och Linda (PT-Linda) satte upp? Jag ska iallafall klara att springa milen utan några större problem på ca 1h (målsättningen tidsmässigt är egentligen under 55min, men då får det kännas jobbigt också ;-)

Jag ska klara av att göra 10 (korrekt utförda armhävningar, på tå) Nu klarar jag typ en.. Är sanslöst svag i armarna!

Klara plankan i minst 2 minuter. Nu ligger rekordet på 1,30 så det borde ju egentligen fixa redan nu, med lite vilja ;-)

Sedan skulle jag ju vilja klara att lyfta min egen kroppsvikt, dvs göra en st chins. Tror det kallas det.. Alltså när man orkar att dra sig själv upp på typ en stång.. Hahaha sämsta förklaringen ever, men ja..ni kanske förstår ändå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar