fredag 20 februari 2015

Äntligen helg!

Första helgen på evigheter som vi är friska! Peppar peppar.. 

I morgon ska vi hälsa på våra gamla grannar dom köpt hus, förutsatt att dom inte åker in på BB innan :) Mia är höggravid och kommer föda när som helst! 

På söndag ska vi ev fira farmor som fyllt år. Skulle även vilja testa det "nya" badet i Sumpan. Dom har renoverat och precis öppnat igen. Allt Leo pratar om är att han vill åka tåg/buss till leklandet eller badet.. 

Pratade med syrran nyss och nu är Tilde en kräkis :( Håller tummarna för att hon blir frisk snabbt så att dom kan komma hit nästa helg!!! 

Nu ska jag och min huvudvärk vila lite i soffan. Har haft ont i skallen hela dagen, men efter min operation 2010 då jag åt åtta alvedon om dagen i flera veckor, så vägrar jag värktabletter.. 

Antar att huvudvärken är ett resultat av lite sömn så kanske jag borde gå och lägga mig, men 21:30 en fredag?? Tar emot lite ;-)

Go kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar