onsdag 18 februari 2015

Äntligen lite träning

Känns som ett friskhetstecken, att jag äntligen kom iväg och tränade! Leo hade varit jätteglad och pigg hela dagen på fsk. Så skönt!! Hans dag fick ju inte den bästa starten heller.. Jag stod inne i badrummet i morse och så hör jag bara en duns, och sedan Leo som är jätteledsen. Jag springer in till hans rum och hittar honom liggandes på mage, nedanför sängen. Han har alltså på något sätt ramlat ur sängen. Inte första gången det händer heller, men nu hade vi ju dessutom tagit bort mattan (pga alla kräkningar). Jobbigt uppvaknande! 

Jo, gymmet då. 40 min crosstrainer, och sedan styrketräning. Mycket ben. Jag vet inte varför men jag tycker det är roligare att träna ben än armar, och jag tränar också hellre mage än rygg. Tyvärr. Rygg och armar är ju vad jag BORDE träna.. 

Ja ja, all träning är bra träning! 

Gymselfie ;-)


Nu dusch och sedan mera mat och Biggest Looser på tv :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar