tisdag 12 januari 2016

BVC m.m

Idag skulle det mätas och vägas.

6200g och 62 cm. Stortjejen! Vi tog även Rota-vacinet (tror det heter så) mot någon slags mag-virus. Nytt i vaccinationsprogrammet. Ella slocknade efter besöket och jag gick en sväng i Solna C. Köpte nya reflexer till Leo. En sån liten lampa som man sätter fast på blixtlåset. Helge har en likadan så den gjorde succé hos dom båda när jag skulle hämta Leo.

Innan vi gick och hämmade storebror så tog vi en långpromenad på ca en timme. Skönt.

Nu har det för övrigt gått 12 dagar utan godis, kakor, chips eller glass (och då står det Ben & Jerry i frysen!, tack för att ni lämnade dom Åse. Jag var inte alls frestad att äta upp dom när sockersuget var som värst dag ;-)

Nu tänker jag faktiskt inte så mycket på det.. det som räddar mina kvällar är Pro-puddingen. Så sjukt god, och trixet är ju lite att inte bli hungrig. Då är jag körd. Eller kanske inte, men då blir det jobbigt iallafall..

Tror kanske jag ska våga mig till gymmet någon dag till helgen. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar