lördag 16 januari 2016

Lördag

Idag har vi hemmatränat. Tanken var väl att jag skulle träna själv, men Leo var inte sen att hänga på. Mest skötte han musiken och bytte låt var 10e sekund.


På em blev det en promenad också. En timme totalt men jag gick in på Ica och Coop typ var 20e minut så att Ella inte skulle bli så kall ;-)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi har mest hängt här hemma. Jag har börjat göra i ordning gästrummet lite. Det blir ju Ellas rum så småningom, men när jag sa det till Leo så protesterade han och hävdade att det var mormor och morfars rum.

Det rummet har för övrigt alltid varit jättekallt och idag så hittade jag orsaken! Vi lyfte in en byrå i rummet och när jag höll på att torka ur lådorna på den så känner jag hur det blåser i mitt ansikte. Förra ägarna till lgh hade en väggfast hylla bredvid fönstret och nu märkte vi att det är från dom skruvhålen som det blåset in (!), totalt 14 hål är det. Känns som att hålen går takt genom väggen, men det kan ju inte vara möjligt. 

I morgon ska jag försöka mäta djupet. Måste ju kontakta föreningen och kolla vad vi ska göra.. 

Nu är det dags att sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar