fredag 19 februari 2016

Frånvaro..

Mamma är här och hälsar på. Därav frånvaron :)

Leo är ju överlycklig över att ha mormor här. Mormor ska göra allt. Klä på, läsa bok (mata?) leka.. Osv. Inte mamma, pappa bara mormor säger han. Jaha. ;-)

Han har gått på fsk som vanligt i veckan ändå. Vi hämtar ju honom vid 15, så dom har ju hunnit umgås ändå. Idag hade jag tänkt att han kunde vara hemma men då skulle dom få gå på teater i Solna C, så då är det klart han ska med. Dom skulle dessutom åka tunnelbanan dit. 

Annars har vi inte gjort så mycket i veckan. Promenerat, och ätit typ. Jag var hos naprapaten i onsdags. Välbehövligt! Nu har jag ett gäng övningar som jag ska göra och sedan ska jag tillbaka om ca 3 veckor. Nu ska jag bli stark i axlar och rygg! 

Vi ska strax gå och handla. Väntar baanpå att den här tjejen ska vakna. Hon har föresten namnsdag idag! Hurra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar