söndag 14 februari 2016

Träning och håravfall

Söndag. Man känner verkligen veckodagar på ett annat sätt när man är mammaledig med barn nr 2. I morgon är det dags att lämna och hämta på fsk igen..

I natt har jag sovit rätt kasst. E vaknade och var superglad vid 05. Somnade om vid 06 men hon måste ha drömt eller något för hon vaknade typ en gång i halvtimmen och var ledsen. Vid 8 vaknade Leo som kom och väckte oss andra. 

Sedan kom jag iväg och tränade. Kunde inte hålla mig längre utan var tvungen att testa att springa. Bara lite. Gick först med brant lutning på bandet i 10 min. Joggade 10 min (utan lutning, hastighet 10) och gick sedan med lutning igen i 10 min. Jobbigt! 

Lite magövningar och rygg innan jag gick hem och möttes av två gråtande barn och en lätt stressad Lasse. Leo hade ramlat ner från soffan och slagit huvudet i bordet, och E skulle sova.. Haha, inte så lätt ;-)

Har för övrigt börjat tappa hår nu. Massor. Vill nästan gråta en skvätt över det för mitt hår är så tjockt nu, men visste väl att det inte skulle vara för evigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar