måndag 11 april 2016

Tillbaka

Efter några dagars frånvaro så tänkte jag att det kanske är dags att uppdatera lite. I fredags så var vi och lunchade med mina kollegor. Alltid lika trevligt. Mindre trevligt att det började spöregna på vägen hem och jag inte hade något paraply med mig..

I lördags så tvättade vi och städade typ hela dagen, och igår var syrra och Danne förbi en liten sväng innan dom åkte hem efter en helg i Sthlm.

Så mycket mer har inte hänt, bortsett från att min rygg har gått sönder. Har så fruktansvärt ont. Det är som värst när jag står och ska lyfta något från maghöjd och uppåt. Typ Ella.

Det började i går. Efter att syrran och Danne åkt hem och vi (läs jag) ätit mängder av sockerkaka så kände jag att det var dags att röra lite på sig. Jag hade känt av ryggen lite på förmiddagen, men typ som att jag legat lite konstigt under natten. Jag sprang 5 km i lugnt tempo och det var inga problem, kom hem, duschade osv.. sedan efter några timmar så började jag stelna till i bröstryggen. Vanligtvis så brukar jag få ont i ländryggen, dvs den del som tar mest stryk när man har kassa magmuskler, men nu sitter det högre upp. Mitt på ryggen liksom och det gör fruktansvärt ont och jag hittar inget läge där dom musklerna slappnar av! Gaaah, blir tokig! Har till och med tagit en Ipren i hopp om att det ska lätta lite, jag som ALDRIG äter smärtstillande.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Och dricka kaffe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar