lördag 2 april 2016

Vila och träning

Jag var sååå trött i morse! Senaste nätterna har jag sovit dåligt så nu har sömnstressen kommit. Så när jag ska sova så ligger jag och blir sjukt stressad över att jag måste somna.. Så frustrerande! Somnade kanske vid 00:30, och E vaknade bara en gång under natten men 06 tyckte hon att det var morgon. Efter en stunds snurrande i sängen och ett blöjbyte så somnade hon om i ca 30 min.. 

När Lasse och Leo klev upp 7:30 så gick jag och la mig igen och sov till 9. Sedan ville Ella äta och sova så då sov jag dessutom med henne till 12 (!). Efter det kände jag mig utvilad iallafall ;-) så pass utvilad att jag kände för att träna lite! Har ändrat mig igen ang löpningen och tänker nog börja ändå. Men försiktigt.

Så ca 15 min jogg och sedan 15 min promenad blev det idag. Lagom ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar