måndag 18 juli 2016

Dagen..

Jag och Lasse hängde på låset till IKEA när dom öppnade klockan 10 för att planera färdigt köket. Sedan till Bauhaus för att kolla kakel och sedan lunch på Phils Burger i Sumpan.

När vi kom hem mötte vi mamma och Lasse och barnen i dörren då dom var på väg ut. Jag bytte om och skruvade ihop kickbiken som Lasse köpt till sig själv, så att jag och Leo kunde ta en tur :)

Vi hamnade i Skytteholmsparken och där ville såklart Leo bada så det fick bli bad i kallingarna :)





Efter badet åt vi en glass innan vi rullade till Solna C och kollade på leksaker. Då mysigt att få hänga lite med bara Leo!


Jag hann även med en 5km löprunda innan middagen. Så fruktansvärt jobbigt!! Nu måste jag skärpa till mig bär det gäller maten! Jag går ju bara upp i vikt och träningen blir jobbigare och jobbigare.

I morgon åker mamma och Lasse vidare till Gotland. Kommer att bli så tomt här hemma! Vi har ju haft besök ända sedan vi kom hem från Sundsvall och jag tycker att det är så mysigt! Förhoppningsvis kommer dom tillbaka en sväng innan dom åker hem! 

Det här är ju Lasses sista semestervecka och äntligen ska det bli lite bättre väder!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar