torsdag 7 juli 2016

Födelsedag igår och badhuset idag

Igår var det min födelsedag. Mitt i köksrenoveringen hos mamma och Lasse firade vi med lite tårta och jag fick superfina presenter. Av Lasse och Leo ett par hörlurar och en väska för löpning

Lurarna


Av mamma och Lasse fick jag muggar från Rörstrand som jag önska mig

Från Sebbe ett par ljuslyktor och från Sofie m fam en jättefin kruka och en poster. 

Får visa resten när vi kommer hem :)

Hade en jättebra födelsedag!


Idag var mamma barnvakt och jag och Leo åkte och badade. (Lasse och Lasse fortsatte med köket..)

Trött kille efter två timmars badande


Mat efter bad



Jag var helt slut! Det tar på krafterna att bada!



Nu på kvällen åkte vi över till Hanna som kom till Huli idag med grabbarna. Vi har hoppat studsmatta, grabbarna har lekt med bilar och till Leos stora lycka kom glassbilen!


Vi blir ju kvar några dar extra eftersom att köket dragit ut på tiden. Så i morgon tror jag att vi åker till leklandet :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar