lördag 9 juli 2016

Fina presenter

Av Sebbe fick jag dom här fina ljuslyktorna


Och av syrran den här fina krukan


Fick ju fler fina presenter, så bilder på dessa kommer! 

Måste köpa någon fin blomma bara. Den hör orkidén ser ju lite ledsen ut. Apropå ledsna blommor. Alla blommor på balkongen hade så klart dött under tiden vi varit borta, men tomaterna klarade sig! Tack vare någon självvattningsgrej som jag fick från ICA :) 

Skönt att vara hemma igen, även om vi saknar familjen i norr! 

Leo tyckte också att det var kul att komma hem. När vi kom innanför dörren så kramade han mig och sa "Tack mamma, skönt komma hem" hehe :) Lillgubben <3

Ella har precis somnat och jag borde verkligen ut och springa, men jag tror det får bli i morgon.. Tror jag gått upp 10 kg denna vecka. Livet utan kök gör att det blir  mycket hämtmat och då är det ingen sallad från ICA direkt utan vi har ätit pizza, indiskt, Thai och så chips eller godis varje kväll... Jaja. Vad gör det om 100 år :-) Med bättre matvanor och fortsatt träning så borde jeansen sitta bättre snart.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar