måndag 29 juli 2013

Ajajaj

Igår åkte Ulli, Henke o Molly hem, och i lördags så kom Lasse så nu är det bara vår lilla familj här hemma. Tanken var ju att Lasses bror m familj skulle komma upp, men nu har Noel fått vattkoppor.. 

Hade det varit när som helst annars så hade jag gladeligen smittat Leo, men nu skulle det krocka precis med dagisinskolningen :( Vem vet, han kanske kommer vara sjuk då iallafall men det känns ju dumt att planera för det.. Så typiskt! Hoppas på att dom kan hälsa på snart ändå!!

Jo, ang rubriken. Igår så sprang jag dryga 8km och efteråt så får jag så fruktansvärt ont i höftkammen (som sjuksyrran Ulli lärt mig att det heter, längst upp på höften) Kände av det sist jag sprang också men inte alls i samma utsträckning.. Kan det vara nya skorna??  Får prova springa i dom gamla nästa gång, bara det onda går över! Känns lite bättre idag, men det gör fortfarande ont :(

Jag som vill ladda inför Finansloppet och tjejmilen som närmar sig.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar