torsdag 25 juli 2013

Nästan sovmorgon

Jag somnade 04 i natt! Fattar inte varför jag inte kunde somna.. Så fruktansvärt frustrerande!! Eller jag måste nog slumrat till lite till och från, men helt klart vaken större delen av natten.. Leo vaknade vid 04 och drack lite välling, sedan så somnade både han och jag och Leo vaknade sedan kl 08:45! Och då var det nog jag som råkade väcka honom när jag för typ tredje gången gick in och kollade så att han verkligen andades, inte kändes varm osv.. Snacka om nojjig mamma. Haha :-) 

Någonstans så är det väl epilepsin som finns i bakhuvudet.. Att han skulle kunnat krampa. MEN sannolikheten är nog väldigt liten för det. Han var väl trött helt enkelt! :-) Så i natt som van från 20:00-04:00 och sedan till 08:45! 

Som sagt, synd bara att jag inte kunde sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar