söndag 14 juli 2013

Förfall..

Då var jag där igen! Jag som tränat så duktigt och nu känns det som att jag sabbat det med att äta skräpmat och godis i två veckor! Så jävla onödigt men jag har ingen karaktär när "vardagen" inte är som vanligt... Det hela började ju såklart i samma veva som vi skulle flytta.. Ingen träning = dålig mat för min del. 

Jag funderar faktiskt på att ge LCHF en chans till.. Jag har ju dessutom börjat äta kött (i lite mindre mängd, inga blodiga biffar än så länge) Och då kanske LCHF skulle bli lite lättare än sist jag testade (som vego) 

Samtidigt så sa Lasse en klok sak här om dagen då jag sa detta., att främsta anledningen till att både han och jag börjat äta lite kött, är ju för att vi ska kunna äta samma mat allihopa (alltså samma som Leo) och han ska ju inte äta LCHF... Samtidigt så behöver man ju inte överdriva.. Mer sallad än pasta borde man komma långt med! 

Jag är så fruktansvärt sockerberoende och det känns som att jag har misshandlat min kropp senaste tiden!! 

Nä, någon ändring måste det bli! Igen.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar