torsdag 18 juli 2013

Träningsbloggen

Nu ska jag ta tag i mig själv (igen). Inga dieter (funkar aldrig på mig..) men bra mat och fram för allt TRÄNING! Ikväll ska jag börja springa igen. Nu låter det ju som att det var år å dar sedan sist, och riktigt så är det ju inte.. Var väl sisådär två-tre veckor sedan, och det låter ju inte så farligt, men sedan så har jag nog gått upp 3-4 kg, vilket gör det lite jobbigare att komma igång igen.. 

Har precis bläddrat igenom ett gammalt numrer av Runner's World för lite inspiration. Heja heja! Har ju dessutom pulsmätaren och "mobilarmbandet" som jag fick av Lasse som ska testas! 

Nu är det ju nästan så att jag längtar tills i kväll ;-)

Jo, matmässigt så har dagen än så länge bara bestått av frukost. Smoothie på mandelmjölk, yoghurt, blåbär och hallon. (Leo drack väl säkert upp hälften) och sedan en Falu rågrut till det. Och kaffe. Så. 

Bore dock äta lunch snart.. En omelett kanske? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar