onsdag 16 september 2015

36+0


I denna graviditetsvecka föddes Leo. Även om det nästan är en vecka kvar dit. (36+6) tror inte det kommer någon bebis än på ett tag denna gång.. Vore skönt att gå in i 37+0 iallafall så slipper vi förhoppningsvis tilläggsmatning, och att väcka bebis var tredje timme dygnet runt för att äta. Men mest av allt så klart så vill vi att allt bara går bra! 

Jag gör inte så mycket på dagarna. Sover lite, tvättar och städar, kollar serier och lyssnar på ljudböcker. En ganska behaglig tillvaro med andra ord :-)

Igår när jag skulle hämta Leo kände jag av foglossningen igen. Riktigt mycket. Knappt så att jag kunde gå! Tog mig typ 15 min att gå upp till vägen. Därifrån tog jag bussen en station, och när jag klev av bussen så kändes det bättre. Märkligt det där. Måste ju bero på hur bebben ligger i magen tänker jag.. (Fogarna fram som stökar..) 

Ny ska jag duscha och sedan ligga i soffan en stund innan jag går och hämtar Leo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar