söndag 20 september 2015

Här hänger jag..

Allt ser fortfarande bra ut. Vi har gjort två CTG-mätningar nu på morgonen. På den första så sov bebisen, så den sa ju inte så mycket (mätningen alltså) På den andra så var det för mycket aktivitet så att det blev svårt att få till en bra mätning. Märkte att när bebisen snurrar runt allt för mycket så sätter sammandragningarna igång, vilket också registrerades av CTG maskinen. Två av dom gjort tom ont! Eller ont och ont, dom kändes.

Nu väntar jag på att läkarna ska ronda, vilket tar lite längre tid på helgerna.. Så det blir kaffe och Netflix så länge :)

Jo! Duschat har jag också gjort. Dagens bästa än så länge ;-)

Mitt rum..


Två sängar och egen toa. Lyx! 
På SöS fick jag ju dela rum så 1-0 till KS ;-)


Utsikt över Astrid Lindgrens barnsjukhus




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar