torsdag 22 oktober 2015

Torsdag


Jaha, och vem kunde ha gissat detta? 
6 dagar kvar...

Idag är Leo hemma med mig. Tänkte att han får vara hemma i morgon också.. Inte för att jag är världens roligaste sällskap, men jag vågar inte riskera att han blir sjuk igen.. Sist han var magsjuk, så var han först hemma två dagar, sedan på fsk en dag, sedan började han ju kräkas igen, blev förstoppad och var dålig i två veckor. Vill helst inte hamna där igen...

Nu vill han iallafall äta. Lite välling och en banan i morse, och några tuggor på en hemmagjord hamburgare till lunch. Kände mig lite taskig när han frågade efter mera, men jag vågar inte låta honom äta mer.. Hamburgare känns inte som den mest lättsmälta maten så bättre att han får äta lite i taget av något han gillar..

Sovit har vi också gjort. Till 9 i morse, hela familjen var tydligen väldigt trötta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar