söndag 29 november 2015

Mustasch

Första advent. Mysigt!


Annars känns det ganska grått ute. Jag vill bara stanna inne och baka. Lussebullar och mera pepparkakor, göra knäck osv.. MEN, eftersom jag inte äter kakor eller godis, Lasse gillar inte saffran och Leo redan äter massor med pepparkakor eftersom vi bakar det 1-2ggr/vecka så känns det lite onödigt ;-)

Vi ska ju fira jul här hemma i år, men varken Lasses mamma eller systrar äter så mycket godis eller kakor heller. Få bli en nyttigare jul i år, så frossar vi nästa år istället ;-)

Tidigare när jag var mitt uppe i ett blöjbyte på Ella, så hör jag att Leo går in till vårt sovrum. När jag ropar på honom kommer han ut med handen över munnen..
-Vad har du gjort? Frågade jag
-Förlåt mamma.. Blev svaret. Haha :) Unge! 

Omöjlig färg att tvätta bort också. Lasse tyckte vi skulle fylla i den lite till en mer jämn mustasch.. Haha :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar