måndag 8 april 2013

Blöjfri

Nu ikväll när jag skulle byta blöja på Leo och ta på honom pyjamas, så fick han gå utan blöja en stund, inget konstigt med det, det gör han varje kväll..

Tack och lov är det dock inte varje kväll han sätter sig och bajsar på mattan! =D
Hahahaha :)

Först så märkte jag bara hur han satt på huk på mattan i sitt rum och att det var något som droppade, så jag trodde att han kissade.. Sedan när kom närmare så såg jag att det minsann var en liten bajs! Jag ropade på Lasse som satte Leo i badkaret medan jag försökte torka mattan..

Jag trodde nog det skulle komma lite mer men det gjorde det inte och jag tänkte inte så mycket mer på det.. När jag sedan skulle hämta en pyjamas i Leos rum så ser jag VÄRLDENS korv under fönstret!

Hahahaha! Att jag missade den! Tack o lov så låg den på golvet och inte på mattan så det var ju enkelt att plocka upp ;-) Men tänk om Leo hade fått för att ta upp korven! Eeeeuuuuue!

Hahahahaha :) Kanske det äckligaste inlägget i denna blogg ;-)

1 kommentar: