fredag 19 april 2013

En natt utan mat!

Plötsligt så händer det! När vi var på BVC så pratade vi endel om att få Leo att sluta dricka välling på natten (för inte alls så länge sedan så drack han dessutom två flaskor, men senaste tiden bara en)

I går kväll så somnade jag vid 21-tiden för jag var så sjukt trött, och Lasse var i garaget. Sedan så vaknade jag av att Leo grinade och när jag kollade på klockan så var det 00:30, Lasse låg inte i sängen och jag hörde att han gick in till Leo så jag trodde ju att han matade honom..

För en stund sedan så pratade jag med Lasse och han frågade om jag hade matat Leo inatt, Nää det trodde jag att du gjorde, svarade jag.. Men Lasse hade bara gett honom lite vatten. Så första natten utan mat!! Tjoho! En gång, ingen gång men nu vet vi ju att det går!

Leo sov alltså från 20:00 vaknade 00:30 och drack lite vatten och sov sedan till 07:30. Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar