onsdag 10 april 2013

Helt slut!

Jag jobbar ju som dom flesta av de som läser detta vet, på en bank (eller rättare sagt finansbolag) och utöver min ordinarie tjänst så har jag ett uppdrag i bankens stödgrupp som tar hand om personal som blivit utsatta för rån eller någon annan typ av hot.

Bankrånen har ju minskat drastiskt de senaste åren och det var säkert två år sedan jag var iväg på någon incident, men igår när jag var på väg hem så ringde telefonen och jag fick veta att Nordea i Haninge blivit utsatta för ett rån.
Då var det bara till att kliva av tunnelbanan och sätta sig i första bästa taxi!

Jag kom till kontoret runt 16:30 och mötte upp en kollega från Stödgruppen och först vid 19:30 kunde vi lämna kontoret tillsammans med personalen.

Väl hemma så skulle morgondagen förberedas, anteckningar renskrivas, uppdatera HR m.m så klockan var nog 00:30 när jag väl somnade.

Klev upp 06 och har varit hela dagen ute på det drabbade kontoret och nu är jag så trött så att jag snart stupar!!

Inte för att det på något sätt är synd om mig men detta förklarar min frånvaro från min lilla blogg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar