fredag 17 maj 2013

Gårdagen

I går kväll så var vi på Grönalund med jobbet. Så kul! Vi körde 5-kamp, åt mat och drack öl :-) Klockan var nog närmare 23:30 när jag kom hem igår kväll.

Somnade dock inte för än 01:30.. Jag och Lasse pratade lägenheter och sedan när det väl var dax att sova så gick det bara inte! Vi har iallafall bestämt oss fö att fundera lite till ang den lgh som vi kollade på i början av veckan. Eventuellt så ska vi kolla på ytterligare en lgh på söndag. Där området kanske känns lite bättre. Så vi får se vad som händer :)

I går på Grönan så vann jag en nalle till Leo (i ett lotteri som utlovade vinst varje gång ;-) Så i morse så hade jag ställt den på varagsrumsbordet. När Leo vaknade så sprang han mot påsen och min tanke var "åh vad kul att han såg sin present" för att i nästa sekund se hur han upptäckt att det ligger en fjärrkontroll bredvid påsen, och självklart var det den han var ute efter. Lilla tekniknörden.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar