måndag 20 maj 2013

Ojojoj så nervöst!

Vi har lagt ett bud på en lägenhet!!! Hoppas verkligen att vi får den! Nu känns allt så sjukt nervöst! Jag är inte ett dugg orolig över huruvida vi kommer att trivas där OM säljaren accepterar budet, men allt ska ju klaffa för en försäljning av vår lägenhet också...

Lägenheten vi budat på ligger i ett jättemysigt område och det tar ca 5 min att gå till tunnelbanan. Vi ska ju dessutom flytta med jobbet nästa år och skulle vi då bo i denna lägenhet så skulle jag bara behöva åka EN station! Alternativt cykla till jobbet..

Många tankar som snurrar i skallen nu.. om vi får lägenheten, så vore det ju bra om vi kunde byta dagis också, till något som ligger lite närmare. Annars så är det nog en promenad på ca 30 min, vilket känns lite väl långt. Oooh vi är inte där än! Jag har ju redan möblerat lägenheten vi budat på, så får vi den inte så kommer jag ju bli jättebesviken, samtidigt så var det väl inte meningen att vi skulle bo där i så fall ;-)

Nu håller vi tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar