måndag 5 januari 2015

Jobb idag...

Inatt så gick Lasse ta Leo, och det verkade som att det gått hyfsat. Jan vaknade runt 02 och var ledsen. Lasse gick och la sig i Leos säng och sedan minns jag inte så mycket mer. Av ren vana stoppade jag in öronpropparna och sedan sov jag. Hade ställt klockan på 6:30, och när jag vaknade tyckte jag att det var lite märkligt att den inte ringt, OCH att det var ljust ute!! Kollade på klockan och den var 9:30!!! Jag börjar ju 8:30.. Tre missade samtal och två sms. Lätt stressad ringde jag chefen, och en halvtimme senare var jag på jobbet :) Leo och Lasse sov vidare till 10:10! I morgon måste vi väcka honom vid senast 8:30 annars blir det jobbigt på onsdag då det är daga för fsk igen.. Nu ville han iof självmant dricka välling vid 19, så det kanske löser sig av sig själv
:)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig. Har du något bra tips på öronproppar att sova med? Själv brukar jag har mobilen under bäddmadrassen för att vakna av vibrationerna om jag pga öronpropparna inte hör när det ringer.

    SvaraRadera