onsdag 7 januari 2015

Natt nr 5...

Kan knappt tro det, men Leo sov hela natten utan att vakna! Lite annorlunda iof då han somnade vid 22:45. 

Vi var ju i Uppsala igår och åkte hem vid 17. Bilen han väl rulla 2m innan Leo började snarka.. Så då sov han mellan 17-18 vilket gjorde att han var superpigg hela kvällen, men när han väl somnade så sov han ju :)

Lasse fick väcka honom i morse och det var en jätteledsen kille som blev lämnad på fsk i morse :( MEN det hade gått över snabbt och i övrigt hade det gått jättebra! Han hade ätit mycket både till lunch och mellis så det var ju bra, och när jag hämtade så ville han inte gå hem.. :)

Känns rätt skönt att få lite vardag igen faktiskt! Få se om jag kan klämma in ett träningspass efter middagen också ;-)
Jo, jag gick en fråga om vilka öronproppar jag sover med.

Har väl provat några olika men tycker att dessa är bäst än så länge :)


Har bara en öronpropp i ena örat, (den som inte är mot kudden..:) och då vaknar jag  om Leo ropar eller är ledsen 



1 kommentar:

  1. Tack för svarat. Jag har också sådana öronproppar. Dock tycker jag att de dämpar lite för lite för att jag ska kunna sova ostört. Min pojkväns snarkningar hörs igenom.
    Dock är Happy Ears propparna hur sköna som helst. Man känner knappt att man har dem på sig och det syns heller inte att man har dem i öronen även om man har uppsatt hår. Jag använder öronpropparna på konserter, uteställen, bio, spinningpass och andra ställen där jag tycker att volymen är för hög och vill kunna höra samtidigt som jag skyddar öronen. Tycker att de dämpar lagomt mycket utan att förvränga ljudet.

    SvaraRadera