onsdag 28 januari 2015

Namaste

Har varit på ett yogapass. Eller klass? Vet inte riktigt vad man säger.. Senast jag provade på yoga var för ca 8år sedan, när jag bodde i Uppsala. Passet då var på Friskis, mitt på dagen i en upplyst lokal. Självklart skulle man fokusera på andning och slappna av.. Jag blev istället stressad.. Haha :) Alltså jag är ju typ aldrig stressad, men det blev jag då.. Helt  upp och ner. 

Idag var det alltså dags för ett nytt försök (gillar tanken på yoga!) och det var så mycket bättre! Jag struntade lite i andningen idag, utan fokuserade mer på övningarna, och det gick så bra! Efteråt kände jag mig utsträckt liksom, och faktiskt lite trött i kroppen!! Det trodde jag inte att jag skulle bli. 

Sedan så var lokalen mysig, det gjorde nog också mycket. Så det blir nog mer yoga. Löpning styrketräning och yoga känns söm en bra kombo! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar